Jumaat, 27 April 2012

Cinta Kedua Aku



MasyaAllah, terjatuh cinta lagi aku tok. sik hbs2x cinta aku an budak tu. taubat es :')
><

Ok, gi klinik Satu Malaysia minta ubat cinta and pura2x cinta an nya 24 Jam. Begini ceritanya, time rehat juak i suka nangga nya bha. I keluar kelas dr MLT tu n nangga nya. omg, nya duduk kat lantai b'msj tu. I pula syok2x sgt, n nya nangga i. I terus b'pura2x ckp an kw i sebalik. sebenarnya mauk cover2x sikit dr nya. Waisehman :) . Tu tanda i " SYOK " sudah tok. last2x kenak " SHOCK " dr electricity tu. muahaha :D
( I jujur ini kerana I jatuh " Cinta Kedua Aku " ^___^ )
    " Cinta Kedua Aku " masa I umur 18 tahun and April 2012 lah tewk first sight cinta

    Character : Budak MA

    Budak MA . Budak MA i mention ini ialah Budak " Medical Assistant " . Haha, kha2x. well . i kategorikan dia sebagai " MA " pada masa tu ye. sebabnya dia tua dr i. I sekolah I - System and ambil Diploma Medical Laboratory Technology. so agar i ni org baik, handsome n prihatin. n i jugak yakumalas pegang henpon sudah gara2x mauk jumpanya tu. YAW ! I x glamor p hati i mmg suci ok ! bukan apa, masa tu i masuk kelas MLT tu. I mmg nervous n hrmmm :'( . mauk nangis i tauk. sik sanggup kamik naik tangga kerana nervous bena. P da sorang Budak MA tu. alu tunjuk jalan an i . YAW ! , cuba ala2x dating kat tangki air Taman Tunku sia. YAW ! ok, rileks2x Eswandy Khardiwarjo :) . ni mmg " SYOK " sgt2x tok. daripada memikir pasal cinta zaman sekolah. kasi buang kat kubur je. Oooppps ! jangan marah ya ;) . nang i bagi ni  . cantik kha :) . klu x puas sgt ! nang ambil tok sebagai kenangan cinta kitorang :) . I miss u
    okey, kembali ke kisah " Cinta Kedua Aku ". masa mula2x masuk je kelas tu, hati i tiba-tiba dup dap dup dap. toing toing toing. ha macam-macam bunyi terkeluar kau. hati i tiba-tiba terasa bagai terbang keluar. haha. penuh metarfora di sini. sungguh menipu. dipendekkan cerita i mmg sik best kelas tu. kelas sana mmg best b'kwn cuma x sama perangai i. dr i tunggu  pukul 9.00pg untill 10.00pg tu. cam 1 hour je i tunggu coz i x sabar mauk jumpa an budak " MA " . well, mmg i tersyok sgt ;) . mun dha jodoh an nya. amen2x i the second cinta an nya .
        >__________<
    Hooray. . . Hooray. . . Hooray. . . I blh cinta ! I x lagi berumur 13 until 17 years old.
      BOLEH BERCINTA DI ATAS UMUR 18 ! . !

    I MISS YOU COZ U SUDAH DA B'PUNYA !
    Lepas lebih kurang berminggu2x i pandang-pandang, jeling-jeling dia dari jarak 10 meter. jauh tempat duduk i dengan dia masa " PENGAJIAN MALAYSIA ". tiba2x one day, kw MLT i dapat mengantoikan i. diaorang nampak mata i asyik menjeling-jeling Budak MA . jadi terbongkar lah rahsia i syok kat Budak MA . dengan hasrat yang suci murni, kw MA i pun bertindak sebagai cupid menyatukan i dengan Budak MA tanpa pengetahuan i. Budak MA jugak da pasangan rupanya.dari duluk i minat an nya. akhirnya putus minat sudah. n tindak i ialah I MISS YOU ! teragak2x Budak MA tidak da " SYOK " pada i. takya lah, Budak MA no mine taste already :) . Jom2x sapa mauk dengar pasal Budak MLT tok. Budak MLT tu adalah sama sekelas an I . Jom nangga kat bwh cerita tu :)

    I JATUH CINTA KEPADA MLT daripada MA !
    bersambung cerita :') . . . episode " CINTA KETIGA AKU "