Khamis, 31 Mei 2012

Mengikut Cita - Cita


aku tidak dapat terima actually if kawan aku buat macam ini :/

# send message #

Boy : kalau 9 tahun kita tidak pernah jumpa lagi, kamu masih ingat muka aku ? :)

Girl : -.-" tentulah. Kalau nama mungkin aku masih ingat. Kenapa ?

Boy : kak habis sekolah, aku mahu sambung belajar di luar negara. Tapi mesti ambil masa yang lama, mungkin kita tidak dapat jumpa lagi :)

Girl : kamu belajar dekat mana ? kamu ambil apa ?

Boy : aku mahu kejar cita - cita aku, InsyaAllah berkat usaha aku, aku jadi orang yang berjaya and aku dapat pulang jumpa kau :)

Girl : :( -.-" aku mahu ikut

Boy : tidak payah lah ikut aku, kejar impian kau. Suatu hari pasti kita akan jumpa lagi

Girl :
aku mok ikut kau :(

Boy : Tidak boleh. Bidang aku lain dengan cita cita kau :)

  SEDIH

Tiada ulasan:

Catat Ulasan